Moltes gràcies als pares de l'Aleix per pasar-nos les fotografies.
Són petits però valents. Són uns campions.
Moltes gràcies als pares de l'Aleix per pasar-nos les fotografies.
ResponderEliminarSón petits però valents. Són uns campions.
ResponderEliminar