lunes, 27 de diciembre de 2010

FI DEL TRIMESTRE

AL MATÍ VAM ACOMIADAR-NOS DE LA SENYORA ROSA QUE ES JUBILA I LI VAM CANTAR UNA CANÇÓ QUE LI VA AGRADAR MOLT, ELS NENS QUE ES QUEDEN AL MENJADOR LI VAN SIGNAR EN UNA TARGETA GEGANT DESITJANT-LI SORT.
A LA TARDA VAM FER CAGAR EL TIÓ I ENS VA FER MOLTA IL·LUSIÓ PERQUÈ NO ENS HO ESPERAVEM.
TOTS ELS QUE VAM VOLER  VAM SORTIR A DIR ALGUNA POESIA A UNA ALTRA CLASSE
TAMBÉ  VAM CELEBRAR L'ANIVERSARI DE L' ADRIÁN I DE LA CARLA GOMEZ, VA SER UN DÍA DIFERENT QUE ENS VA AGRADAR FORÇA.

sábado, 11 de diciembre de 2010

ACTIVITAT A CLASSE: TRIEM LES DEIXALLES (10/12/2010)

TRIEM LES DEIXALLES on PhotoPeach






El divendres 10 de desembre vam fer a classe l'activitat: TRIEM LES DEIXALLES.
Ens van explicar sobretot els tipus de residus que van a cada contenidor i tots vam participar posant unes fotos de diferents classes de deixalles als contenidors corresponents. També vam pintar i retallar uns dibuixos per fer murals per la classe.
Ens ho vam passar força bé i vam aprendre d'allò més.

sábado, 4 de diciembre de 2010

AIXÍ CELEBREM EL NADAL A LA CLASSE DE PRIMER ...

Li dediquem aquest video al Joan, que el dia de la gravació no va venir al cole però als assajos ho va fer molt bé.