lunes, 27 de diciembre de 2010

FI DEL TRIMESTRE

AL MATÍ VAM ACOMIADAR-NOS DE LA SENYORA ROSA QUE ES JUBILA I LI VAM CANTAR UNA CANÇÓ QUE LI VA AGRADAR MOLT, ELS NENS QUE ES QUEDEN AL MENJADOR LI VAN SIGNAR EN UNA TARGETA GEGANT DESITJANT-LI SORT.
A LA TARDA VAM FER CAGAR EL TIÓ I ENS VA FER MOLTA IL·LUSIÓ PERQUÈ NO ENS HO ESPERAVEM.
TOTS ELS QUE VAM VOLER  VAM SORTIR A DIR ALGUNA POESIA A UNA ALTRA CLASSE
TAMBÉ  VAM CELEBRAR L'ANIVERSARI DE L' ADRIÁN I DE LA CARLA GOMEZ, VA SER UN DÍA DIFERENT QUE ENS VA AGRADAR FORÇA.

sábado, 11 de diciembre de 2010

ACTIVITAT A CLASSE: TRIEM LES DEIXALLES (10/12/2010)

TRIEM LES DEIXALLES on PhotoPeach






El divendres 10 de desembre vam fer a classe l'activitat: TRIEM LES DEIXALLES.
Ens van explicar sobretot els tipus de residus que van a cada contenidor i tots vam participar posant unes fotos de diferents classes de deixalles als contenidors corresponents. També vam pintar i retallar uns dibuixos per fer murals per la classe.
Ens ho vam passar força bé i vam aprendre d'allò més.

sábado, 4 de diciembre de 2010

AIXÍ CELEBREM EL NADAL A LA CLASSE DE PRIMER ...

Li dediquem aquest video al Joan, que el dia de la gravació no va venir al cole però als assajos ho va fer molt bé.

viernes, 15 de octubre de 2010

TREBALLS DELS ALUMNES SOBRE LA TARDOR


La classe ja està decorada amb motius de la tardor. Els/les alumnes van gaudir pintant amb témperes fulles d'arbres fent servir colors característics de la tardor.




També han portat fotos d'alguns fruits de la tardor i el resultat ha estat un mural bastant complet situat al costat d'unes castanyeres molt al·legres que decoren l'entrada de l'aula de primer.

                                                   


Hem après una poesia de tardor i la vam copiar amb la nostra millor cal·ligrafia per penjar-les a la classe..
                                        





LA TARDOR
Els arbres es muden
de roig i de groc ,
les fulles tremolen
sota un sol de foc.

El vent les fa caure,
les duu fins al port.

Quan surtis de casa,
trepitja-les fort!
les mosques s´amague,
l´hivern és a prop.
Les flors espantades
es tanquen de cop.

Bofill, F.; A.; Serrat, F.



Els nens i nenes de primer han pintat les escenes del conte de "Castanyes amb banyes" i se l'enduran a casa.






A l'aula d'informàtica hem treballat el conte de "La castanyera" i hem jugat a vestir-la a més de treballar el bosc a la tardor des del JClic
http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/bosc/jclic/bosc.jclic.zip&lang=ca&title=El+bosc+a+la+tardor
També hem cantat i ballat a música algunes cançons relacionades amb el tema, la preferida ha estat "Marrameu" sobretot per allò del pica ben fort!

Des de l'àrea d'anglès ens hen apropat a la festa de Hallowen, coneguent algunes tradicions i pintants uns dibuixos TERRORÍIFICS!!!!

Però sens dubte el moment més esperat pels alumnes és la sortida del 29 d'octubre a Can Ribas per celebrar la festa de La Castanyada amb la senyora castanyera i els monitors que ens ensenyen a fer panallets i ens expliquen coses sobre el bosc.
http://www.canribascasadecolonies.cat/

viernes, 1 de octubre de 2010

RECEPTA DELS PANALLETS

SORTIDES

NOM: LA CASTANYADA
LLOC: Can Ribas. http://www.canribascasadecolonies.cat/
DATA: 29 d'octubre del 2010
HORA DE SORTIDA: 9h (carrer Pau Casals)
HORA D'ARRIBADA: de 16:30h a 17h
NECESSITEM: Xandall de l'escola, esmorzar i dinar.
QUÈ FAREM? VISITAREM EL BOSC A LA TARDOR, FAREM PANALLETS, TORRAREM CASTANYES, CONEIXEREM A LA CASTANYERA, CANTAREM CANÇONS...

CANÇÓ CASTANYERA


APREN LA CANÇÓ DE LA CASTANYERA