RESUM DEL CURS 2010-2011 on PhotoPeach
viernes, 17 de junio de 2011
RESUM DEL CURS 2010-2011
miércoles, 1 de junio de 2011
ACTIVITATS A LES COLÒNIES 2011
ACTIVITATS A LES COLÒNIES 2011 on PhotoPeach
DINANT I PREPARATS PER ANAR A DORMIR A LES COLÒNIES
DINANT I PREPARATS PER ANAR A DORMIR on PhotoPeach
RESUM DE L'ESTADA A LA GRANJA
Dilluns 30
En arribar vam deixar les motxilles i va començar l'activitat. Vam dinar macarrons i carn arrebossada i poma. Després vam fer galetes que varen ser el nostre berenar. Més tard ens vam endinsar al bosc i vam trobar un espantaocells anomenat Sam A la nit vam sopar sopa de galets, hamburguesa i iogurt. A la nit vam fer una activitat a l'aire lliure.
Dimarts 31
Vam esmorzar cereals, madalenes, entrepans de pernil dolç, colacao, llet i suc, cadascú allò que volia. Vam anar a l'hort i decorar uns tests per plantar uns enciams.
Vam dinar llenties i salsitxes i de postres “petitsuise”
A la tarda va ploure, però vam veure els animals de la granja, enlloc de tirar-nos per un tobogant gegant i anar al laberint del castell. Varem canviar els plans i hem fet activitats sota coberta, ens vam dutxar i després de sopar sopa d’estrelletes i croquetes vam fer la discoteca fins a les 22h.
Dimecres 1
Després d’esmorzar vam fer aventura pels arbres, vam visitar el bosc encantat i per últim vam montar a cavall.
El dinar va ser un pica-pica, una megapaella i un gelat.
Tothom s’ho ha passat genial, s’han portat molt bé i han estat molt obedients.
En arribar vam deixar les motxilles i va començar l'activitat. Vam dinar macarrons i carn arrebossada i poma. Després vam fer galetes que varen ser el nostre berenar. Més tard ens vam endinsar al bosc i vam trobar un espantaocells anomenat Sam A la nit vam sopar sopa de galets, hamburguesa i iogurt. A la nit vam fer una activitat a l'aire lliure.
Dimarts 31
Vam esmorzar cereals, madalenes, entrepans de pernil dolç, colacao, llet i suc, cadascú allò que volia. Vam anar a l'hort i decorar uns tests per plantar uns enciams.
Vam dinar llenties i salsitxes i de postres “petitsuise”
A la tarda va ploure, però vam veure els animals de la granja, enlloc de tirar-nos per un tobogant gegant i anar al laberint del castell. Varem canviar els plans i hem fet activitats sota coberta, ens vam dutxar i després de sopar sopa d’estrelletes i croquetes vam fer la discoteca fins a les 22h.
Dimecres 1
Després d’esmorzar vam fer aventura pels arbres, vam visitar el bosc encantat i per últim vam montar a cavall.
El dinar va ser un pica-pica, una megapaella i un gelat.
Tothom s’ho ha passat genial, s’han portat molt bé i han estat molt obedients.
domingo, 29 de mayo de 2011
EL TEMPS ELS DIES DE COLÒNIES
Segons les prediccions metereològiques dilluns farà bo, però dimarts i dimecres plourà, per si de cas fiqueu a les motxilles les botes d'aigua perquè quan escampi intentarem fer les activitats programades.
AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ PER CONSULTAR EL TEMPS:
http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Santa%20Maria%20de%20Palautordera-Barcelona-Espana-Europa-.html
AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ PER CONSULTAR EL TEMPS:
http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Santa%20Maria%20de%20Palautordera-Barcelona-Espana-Europa-.html
jueves, 12 de mayo de 2011
martes, 19 de abril de 2011
SORTIDA AL PORT D'ARENYS 15/4/2011
SORTIDA AL PORT D'ARENYS DE MAR on PhotoPeach
jueves, 7 de abril de 2011
martes, 22 de marzo de 2011
viernes, 18 de marzo de 2011
DILLUNS ANEM AL TEATRE A VEURE UNA OBRA EN ANGLÈS QUE ES DIU "NANO" ESTEM MOLT EMOCIONATS PERQUÈ ENS HEM APRÈS DUES CANÇONS PER PODER PRTICIPAR.
miércoles, 16 de marzo de 2011
VISITA DE LA SENYORETA LLIBRETINA on PhotoPeach
sábado, 5 de marzo de 2011
FOTOS CARNAVAL 2011
CARNAVAL on PhotoPeach
viernes, 11 de febrero de 2011
EDUCACIÓ VIAL
XERRADA POLICIA LOCAL: EDUCACIÓ VIAL on PhotoPeach
sábado, 22 de enero de 2011
CURSA DE CROSS 16/1/2011 on PhotoPeach
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

