Segons les prediccions metereològiques dilluns farà bo, però dimarts i dimecres plourà, per si de cas fiqueu a les motxilles les botes d'aigua perquè quan escampi intentarem fer les activitats programades.
AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ PER CONSULTAR EL TEMPS:
http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Santa%20Maria%20de%20Palautordera-Barcelona-Espana-Europa-.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario