sábado, 4 de diciembre de 2010
AIXÍ CELEBREM EL NADAL A LA CLASSE DE PRIMER ...
Li dediquem aquest video al Joan, que el dia de la gravació no va venir al cole però als assajos ho va fer molt bé.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario