sábado, 4 de diciembre de 2010

AIXÍ CELEBREM EL NADAL A LA CLASSE DE PRIMER ...

Li dediquem aquest video al Joan, que el dia de la gravació no va venir al cole però als assajos ho va fer molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario