sábado, 11 de diciembre de 2010

ACTIVITAT A CLASSE: TRIEM LES DEIXALLES (10/12/2010)

TRIEM LES DEIXALLES on PhotoPeach






El divendres 10 de desembre vam fer a classe l'activitat: TRIEM LES DEIXALLES.
Ens van explicar sobretot els tipus de residus que van a cada contenidor i tots vam participar posant unes fotos de diferents classes de deixalles als contenidors corresponents. També vam pintar i retallar uns dibuixos per fer murals per la classe.
Ens ho vam passar força bé i vam aprendre d'allò més.

1 comentario:

  1. El divendres 10 de desembre vam fer a classe l'activitat: TRIEM LES DEIXALLES.
    Ens van explicar sobretot els tipus de residus que van a cada contenidor i tots vam participar posant unes fotos de diferents classes de deixalles als contenidors corresponents. També vam pintar i retallar uns dibuixos per fer murals per la classe.
    Ens ho vam passar força bé i vam aprendre d'allò més.

    ResponderEliminar